2011. június 4., szombat

Fogászat és Jordan

Már egy év és egy hónapja vagyok itt. Hihetetlen, hogy rohan az idő.
Ezen a héten itt voltak Karen szülei, ami irtó fárasztó volt. Olyan ellentétek a szülei, hogy nem is értem, hogy bírják elviselni egymást. Folyamatosan veszekednek, de minden apróságon. Nehéz volt az apukájával türelmesnek lenni, aki olyan határoztlan, mint egy 5 éves. Felvegyem a pulóverem, vagy sem, busszal menjek, vagy autóval, vegyek kenyeret vagy nem, letöröljem az asztalt, vagy sem.. na de mindegy is, túl vagyunk rajta és azért nem volt olyan vészes, hogy itt voltak, csak egy csöppet fárasztó. Most, hogy tegnap elmentek a szervezetem megadta magát és úgy megfáztam, hogy csak na. Úgyhogy ahelyett, hogy a union street-i fesztiválra mennék, fekszem az ágyamban és próbálom kikúrálni magam. Így legalább van időm és le tudok ülni és írni.
Ezen a héten elmentem forászatra. Grouponon láttam egy nagyon jó akciót és egyből le is csaptam rá. A groupon egyféle kuponos weboldal, ahol az oldal szerződéseket köt különféle cégekkel, akik meghirdetik a termékeiket az weboldalon 2-3 napra nagy akcióval. Így a snowboard szezonban vettem felvonó bérletet 140 dollár helyett 35ért, hajókázást az öböl körül fél áron..hasonlók. Itt a fogászat nagyon NAGYON drága és még biztosításom sincs, viszont a fogam elkezdett fájni.. így muszáj röntgenre mennem, mert anélkül itt hozzád se szólnak. így amikor megláttam a groupon egyik akicóját, aki fog tisztítás, teljes (összes fog) röntgen és ennek teljes kielemzése 30 dolláért akkor nem tudtam nem megvenni. Amúgy 300 dollár lenne. Persze ezt azért csinálják, mert majd elmondják neked, hogy mennyire sok problémád van és majd visszamehetsz jó drágán megcsináltatni. Na szóval elmentem és jól megtakarították a fogam. Lehet ciki, de én nem úgy nőttem fel, hogy minden nap fogselymeznék. Minden nap mostam fogat és teljesen abban a tudatban éltem, hogy minden ok, nagy gond nincs. Hát ha bárki bármikor fogászatra akar menni Amerikában, mondd hogy fogselymezel, mert akkora letolást kaptam, hogy jól megszeppentem. Szóval jún. 1-e óta sogselymezek. :) megcsinálták a röntgent és kielemeztek és megállapították, hogy röpke 8000 ollárért olyan fogam lehetne, mint a filmsztároknak. Nem kesze kusza a fogam, de van 2 fogam ami picit rosszabbul áll mint kéne, azt 5000 dollárért simán egy láthatatlan fogszabályzóval helyre tudnák tenni. nagyon szépen megköszöntem nekik az egészet, majd fogtam magam a röngtgenemmel és a tiszta fogammal és hazamentem. 1 fog van, amivel tényleg vissza kéne mennem, de majd megyek máshova. 8000 dollár nehetséges. Otthon kb. össz vissz minden lenne 20.000 Forint.
Aztán este találkoztam egy sráccal Jordannel. Biztos égő, ciki, szánalmas, de nem érdekel kifejezetten, felregisztráltam egy barátokat kereső oldalra a neten. Nagyon nagyon sokan fent vannak rajta, elég népszerű itt, majdnem mint a facebook, csak itt ismeretlenekkel koopreálsz. Na és ezen keresztül ismerkedtem meg Jordannel. igazából azért találkoztam vele, mert érdekelt amit csinál, amivel foglalkozik és kedves nővérkémre gondolva még hasznos is lehet az ismerettség. Jordan amerikai filmrendező, producer, saját céggel, 16 éves kora óta dolgozik Hollywoodban. Van egy saját cége, ami leginkább reklámokat forgat, az ő cége csinálja San Francisco és az öböl környékén szinte az összes reklámot. Múlt héten épp Justin Bieber-el forgatott. hehe Ezenkívül ő személy szerint dolgozik nagy hollywoodi mozikkban, ő csinálja a nagy filmek színeit. http://www.imdb.com/name/nm1754939/ ennek van persze valami speckó neve, digital imaging. Pl. ha megnézel  egy CSI Miami színvilága narancssárgás, a matrix-é zöldes, és ő felelős azért, hogy a filmnek jó színe legyen és a színészek jól nézzenek ki. Így a szuper sztárok mindig mennek hozzá, mert látni szeretnék, hogy néznek ki. Mint a photoshop csak filmen. És pont valamelyik blog bejegyzésemben beszéltem arról, hogy Nicole Kidman itt forgatott, hát pont ő csinálta a "színeit" ugyh 56 napot töltött velük. Kérdeztem tőle, hogy milyen Nicole Kidman. Mondta, mint egy űrlény. Kérdeztem, miért nem normális? Mire azt mondta, hogy nem. Persze ő nem úgy értette, ahogyan én kérdeztem. Ő úgy értette, hogy ő egy igazi sztár, aki  nem nagyon tud azonosulni a hétköznapi emberekkel. Ő az egyik leggazdagabb ausztrál családba született bele, hawaii-n nevelkedett és 16 éves korában már ismert sikeres színésznő volt. Ami azt jelenti, hogy neki neki soha nem kellett semmi miatt aggódnia. Más sminkeli ki, sofőrje van, szakácsnője, mindene. Ebbe nőtt bele.De ha arra gondolok e, hogy kedves e, akkor a válasz az, hogy igen, nagyon. Hihetetlen profi. A film forgatás első napján tudta minden stáb tag nevét és mindenkinek név szerint köszönt. jordan mondta, hogy fogalma sincs, hogy honnan tudta, valószínű kért egy stáb listát és betanulta. Mindig pontos, mindig jó formában van, a legnehezebb nap után is mosolyogva megy el aludni. Mindig van valami kedves megjegyzése az emberekhez. Bár neki semmi miatt nem kell aggódnia, a dolga, hogy profi legyen és szép. A forgatókönyvet jobban tudja, mint a rendező. Jordan mesélte, hogy a rendező mondta, hogy akkor most ide állj, innen kezdjük. Mire Nicole.. a forgatókönyv 105 oldalának a 4.bekezdéseben ott állok, akkor annak semmi értelme nincs, ha innen indulok.. szóval nagyon képben van. Bár azt is mondta, hogy minden jó, amit el tud mondani Nicole Kidmanről, annak az ellentéte Clive Qwen. Pontatlan, goromba, soha senkinek nem tudja a nevét, káromkodik...
Jordannel elmentünk egy Nickel Rose nevű helyre, ami lényegében az egyetlen szórakozóhely San Rafaelben, ami tőlem 10-15 percre van. Tök sokat dumáltunk, jó arc. Amúgy 28 éves. Azt mondta, tetszik neki az én történetem itt Amerikában, filmre kéne vinni. Mondtam, hogy blogot írok, bár ritkán és magyarul. Azt mondta ő jól ír, segítene. Szóval meglátjuk. gondolom semmi nem lesz az egészből, de azért jófej volt tőle, hogy ezt mondta. Úgyh eldöntöttem, hogy visszamenőleg megpróbálom leírni, hogy mi hogyan is volt, hogy kerültem ki ide, mik történtek. Vicces dolgok, drámák minden. Ha más nem, legalább lesz egy jó kis emlékem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése